Stadshart Amstelveen | Kerstinspiratie

Winkelcentrum Stadshart Amstelveen heeft meerdere keren per jaar een bijlage bij de “Vrouw” van het MediaHuis in het directe verzorgingsgebied Een inspirerend klein magazine met cadeau ideeën en een inkijk in het winkelcentrum. Een perfecte marketingtool om mensen nieuwsgierig te maken naar winkels en de productaanbod. Het medium print is nog steeds de best werkende reclame voor een bedrijf en met een oplage van 60.000 is het magazine perfect om aandacht op het winkelcentrum te vestigen. 

 

Voor de bijlage in december hebben we de briefing van de klant omgezet naar een leuk minimagazine met  de leukste kerstcadeaus. Een reeks interviews met bezoekers en winkeliers, een overzicht van de winkels en praktische informatie. Ben je op zoek naar de laatste knusse kersttrends? Ook dat vind je in dit magazine. 

Buro Toob | Stadshart Amstelveen Bijlage Vrouw

Het Stadshart Amstelveen magazine hebben we van concept tot verspreid begeleid, van idee tot realisatie. Natuurlijk is er ook een digitale versie online te vinden. Voor de interactieve versie zijn elementen geanimeerd en is bij ieder product een link geplaatst naar de winkelpagina op de website van Stadshart Amstelveen. Zo kunnen geïnteresseerden snel  de winkelinformatie opvragen, en zo het product vinden en kopen. Daarnaast kon het magazine ook fysiek aangevraagd worden. Alles via display en socials online ‘aan’gezet.

 

Met de combinatie van print en online kunnen we producten voor de klant toegankelijk voor een groot doelgroep maken. Blader je liever door een gedrukte magazine of kijk je snel op je telefoon naar nieuws rondom Stadshart Amstelveen .. alles is mogelijk.  Een mooie crossmediale aanpak.

 

Ben je ook geïnteresseerd in een op maat gemaakte brochure of uiting en wil je deze ook online op je website aanbieden? Neem dan contact met Buro Toob op en laat ons samen naar de mogelijkheden kijken.